Cvičení je jako manželství - nemůžeš podvádět a čekat, že to přinese výsledky

Banish Fat Boost Metabolism

7. listopadu 2014 v 12:26 | Zu |  Jillian Michaels
Jedním slovem: ufffff...

Tento workout je založený na kardiu, ale nechybí zde ani posilovací prvky.
Oproti ostatním cvičením, která mají u Jill kolem 30ti minut, je tento dlouhý 55 minut (včetně záverečného protahování).
Začíná se zlehka, ale už po 15ti minutách jsem byla patřičně zahřátá :D
Workout bych doporučila pokročilejšším začátečníkům (úplným začátečníkům třeba jen prvních 30 minut a postupně pak přidávat), ale druhý den to na sobě asi pocítíte :)

Osobně jsem si nahradila asi 3 cviky svými, protože ty od Jill bych dělala totálně špatně technicky a nejspíš bych se ještě zmrzačila (mám vrozenou vadu na noze).
Jill cvičení doprovází instruktáží a sem tam vtípkem, což samozřejmě trošku pomůže, pokud umíráte.:D
Po 30ti minutách jsem měla první krizi a zvažovala jsem, že to už vypnu, ale nějak jsem sebrala poslední zbytečky sil a dojela to s tím, že jsem se v průběhu 3x napila. (Pití nešiďte zejména, pokud cvičíte ráno nalačno jen po kafíčku jako já dneska :D ).
Ke konci už jsem si připadala jako cvičící mrtvola a konec mi opravdu přišel vhod.
Protahování jsem si pak udělala podle sebe.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama