Cvičení je jako manželství - nemůžeš podvádět a čekat, že to přinese výsledky

Listopad 2014

Nutno sestavit nový kruháč...

30. listopadu 2014 v 19:46 | Zu |  Deník
Tak jsem se dostala do stavu, kdy mě kruhák přestal bavit, musím si vymyslet jiný :D

Dneska jsem trénink začala patřičným zahřátím-seběhnutí a vyběhnutí schodů pěkně do 8. patra a to 2x (nějak se stále nemůžu zbavit obav z toho, že jakmile to přepísknu, druhý den nevstanu z postele).
Dostávám se k nové metě-ve výpadové poloze se zvedám nahoru a dolů na jedné noze. Samozřejmě má pravá noha hořce pláče :) .
Z domu jsem si přivezla své 1,5 litrové lahve naplněné pískem a dávám zabrat i rukám, taky bicáček roste, ale skrývá se pod vrstvou tuku.
Už se těším, až konečně udělám vysněný shyb (samozřejmě nadhmatem, protože je těžší :D )
Cvičení se závažím už taky nese ovoce-noha pláče jako ďas, ale začíná fungovat lépe, než doposud.
Tož to jen, aby bylo vidět, že se cvičení fakt vyplácí :)
Mějte se fanfárově :))

Vaše motivační hudba

24. listopadu 2014 v 19:27 | Zu |  Deník
Ahojda,
tak by mě celkem zajímalo, co posloucháte při cvíču, nějaký nakopávačky?
Při mojí praštěnosti občas zařadím třeba Šmouly :D
A v případě vzteku třeba Landu :)
Tak co vy?

Jak si udělat radost

18. listopadu 2014 v 14:28 | Zu |  Deník
Včera jsem si udělala radost v Tescu :D
Gymn. balon 65 cm (je to malý, ale na cvičení ok) za 150,- a zátěž na kotník asi 90,-.
Já mám radost, ale má drahá atrofovaná nožička samozřejmě pláče.
Dnes jsem si s tím udělala kruhák + nějaký vlastní posilko, kdy jsem přidala ještě půl kila, takže jsem na té noze měla kilo a už to bylo hodně, cítila jsem, že noha se pod tíhou motá a nemáká (asi jako když si zkusíte nasadit přetíženou krosnu, se kterou se ani nenarovnáte).
Tak zase zdar :)

Malá ukázka ze včerejšího nákupu aneb hned to musím vyzkoušet! :D

Pot se leje, pot se leje, kam koníčci, pojedeme....

11. listopadu 2014 v 15:27 | Zu |  Deník
Dnes jsem si dala workout opět od Jiliian, první od pátku. (Mám za sebou dlouhý víkend se 3mi hodinami spánku, lavinou zábavy a kapkou alkoholu :D)
V pondělí jsem ještě byla decentně mimo, unavená a v tom stavu jsem si řekla, že prostě nebudu tělu přidávat další čočku se cvičením, však se to jednou opravdu nepo*ere, že :)

Nicméně dneska jsem se do toho pustila (Jillian- 6 weeks 6 packs) a samozřejmě jsem málem vyzvracela vlastní plíce a podlahu vytřela potokem potu.

Nicméně je fakt, že to stojí za to. Rovnou přiznávám, že nejsem ten typ, který miluje cvičení doma před pc, to ani omylem, je to nuda a otrava a kdesi cosi, zlatý cvičení venku v terénu, ALE! K něčemu to je. K pevnosti, síle, stabilitě a sebevědomí vlastního těla (hlavy jak kdy :D ).
A ačkoliv se kolikrát fakt přemáhám, vím, proč to dělám a vím, co chci. S tímhle vědomím to má hned jiný grády. Nezapomínejte na to!

Zpráva z bojiště

7. listopadu 2014 v 12:41 | Zu |  Deník
Ahoj přátelé :)
Tak jdu zase jednou podat osobní report.
Mám za sebou od Jill Banish Fat Boost Metabolismus a málem to se mnou seklo, kardio je moje velká slabina (spolubydlící se mi patřičně vysmála, jak jsem byla vyřízená a to mě neviděla bezprostředně po cvičení, kdy jsem byla rudá jak rajče a potem vykoupaná víc, jak svěcenou vodou při křtu-který jsem teda neabsolvovala, ale stejně... :D )
Sestavila jsem si nový kruhák, tak ho sem v průběhu nějak přihodím, snažím se zaměřovat na svou největší slabinu-nohy a je to fakt peklo :D
Teď jdu oběhnout své návštěvníky a přeji hezký den :)

Banish Fat Boost Metabolism

7. listopadu 2014 v 12:26 | Zu |  Jillian Michaels
Jedním slovem: ufffff...

Tento workout je založený na kardiu, ale nechybí zde ani posilovací prvky.
Oproti ostatním cvičením, která mají u Jill kolem 30ti minut, je tento dlouhý 55 minut (včetně záverečného protahování).
Začíná se zlehka, ale už po 15ti minutách jsem byla patřičně zahřátá :D
Workout bych doporučila pokročilejšším začátečníkům (úplným začátečníkům třeba jen prvních 30 minut a postupně pak přidávat), ale druhý den to na sobě asi pocítíte :)

Osobně jsem si nahradila asi 3 cviky svými, protože ty od Jill bych dělala totálně špatně technicky a nejspíš bych se ještě zmrzačila (mám vrozenou vadu na noze).
Jill cvičení doprovází instruktáží a sem tam vtípkem, což samozřejmě trošku pomůže, pokud umíráte.:D
Po 30ti minutách jsem měla první krizi a zvažovala jsem, že to už vypnu, ale nějak jsem sebrala poslední zbytečky sil a dojela to s tím, že jsem se v průběhu 3x napila. (Pití nešiďte zejména, pokud cvičíte ráno nalačno jen po kafíčku jako já dneska :D ).
Ke konci už jsem si připadala jako cvičící mrtvola a konec mi opravdu přišel vhod.
Protahování jsem si pak udělala podle sebe.