Cvičení je jako manželství - nemůžeš podvádět a čekat, že to přinese výsledky

Včera a dnes

5. února 2014 v 16:49 | Zu |  Deník
Včera:

SN: Protein
OB: Pařížský salát a 5 rohlíků (zpětně bych si za to ruku urazila, tohle bylo naposled)
VE: Protein a rajče

Pohyb: běh

Dnes:

SN: Jablko
OB: těstoviny s omáčkou
SV: Protein (po cvičení)
VE: ---------- doplním, ale plánuji rajčata

Pohyb: posilka

Dneska jsem paní v posilce trochu šokovala dotazem, kolik procent bílkovin má protein, který míchají. Při zjištění, že jen 80% jsem si počkala domů na svou 90tku :D

Docela jsem si mákla, jsem ráda. Zvažuju zakoupení permice, ještě uvidím, jak budu stíhat s koňmi a školou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 luc luc | Web | 5. února 2014 v 16:59 | Reagovat

paráda :-)

2 wildbabe wildbabe | Web | 5. února 2014 v 20:17 | Reagovat

Pěkně si to napravila :)

3 Zoe Zoe | Web | 5. února 2014 v 21:24 | Reagovat

5 rohlíků? jak jsi to dokázala sníst?

neříkala jsi, že chceš hubnout zdravě? vždyť tvoje snídaně, obědy ani večeře zdravě nevypadají a svačiny nemáš skoro vůbec..

nemyslím tím, že jsi ujela a přejedla se ale ani dnešek nevypadá zdravě.. myslím, že jablko k snídani normálnímu zdravě hubnoucímu nestačí ani náhodou..

hned z rána máš hrozně nízký příjem a pak ti to ujede..

jez víckrát denně, nešetři na snídani ;)

4 proana-brandie proana-brandie | Web | 6. února 2014 v 11:00 | Reagovat

Zoe má pravdu, na snídani by se šetřit nemělo, je to základ pro celý den :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama